Ο Δήμος Ελληνικού-Αργυρούπολης σε συνεργασία με τον Ειδικό Διαβαθμιδικό Σύνδεσμο Αττικής (ΕΔΣΝΑ) εγκαινίασαν στην πόλη μας πιλοτικό πρόγραμμα ανακύκλωσης χαρτιού,...
ΓΙΑ ΤΗΝ 24ΩΡΗ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 9 ΙΟΥΛΙΟΥ 2014 ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ-ΛΑΙΜΗΤΟΜΟ, ΣΤΙΣ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΕΣ-ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ...